W odpowiedzi na komentarze

Jak wspominałam w poprzednim poście chciałabym odpowiedzieć na wszystkie komentarze! Tak żeby nikt nie poczuł się skrzywdzony :D
Ciężkie zadanie przede mną, więc trzymajcie za mnie kciuki! Kurcze nie wiem skąd mam zacząć... 


Tami - dziękuję za przyjęcie do drużyny, jak widać staram się wywiązać z regulaminu i kawki powoli wyszywam. (dot. posta Świąteczny SAL 2011 )
Sylka - dziękuję za miłe słowa! Uwielbiam spoglądać na tego króliczka. Trafił na malutką podusię, więc i przytulić się do niego można! A zakupy robótkowe to moje ulubione zajęcie - zwłaszcza kiedy coś można upolować za niską cenę! (dot. posta Króliczek i zgraja mini hafcików)
Arabeska - no i rzuciłam pawie w kąt... dawno ich nie widziałam... Ale za to moje portfolio prac się powiększyło, z czego jestem zadowolona. Mam małe postanowienie, kiedy skończę jeszcze 2 małe hafty, a to niedługo - biorę się znowu za namiętne wyszywanie pawi! (dot. posta Minął rok...) 
Xgalaktyka - dziękuję bardzo za tak przemiłe życzenia! (dot. posta Molem być...)
Pelasia - Początkowo miałam wyszywać na beżowej kanwie, ale miałam za mały kawałek materiału... Wzięłam się za białą, jak się okazało baardzo źle wyglądała czysta biel. Poradziłam się organizatorki i pach! Udało się coś pokolorować. ( dot. posta SAL Before Christmas ~1~)
Sylwia - Dziękuję za radę w sprawie malowania kanwy. Okropnie mi się to spodobało, choć nie powiem, miałam stracha co z tego wyjdzie! A i zastanawiają mnie inne możliwości kolorowania... ( dot. posta SAL Before Christmas ~1~)
Sylwia - dziękuję za słowa wsparcia, marudna wtedy byłam i nie miałam się gdzie wyżalić, a padło na bloga. Ale powiem Ci, że po tym "zajściu" mój blog ruszył do przodu. :P (dot. posta Wątpliwości)
Sylwia - Niestety drzewko bardzo szybko mi szło, ale ciągle kończyły mi się mulinki i nie udało mi się skończyć drzewka, jak wiesz, w tamtym roku! (dot. posta SAL Before Christmas ~2~)
Alcia - Dziękuję za słowa otuchy! Bardzo mądrze mówisz, żeby nie robić tego dla innych, jednak dzięki miłym słowom chce się jeszcze więcej tworzyć, pisać itd., więc teoretycznie tego typu blogi są z myślą o innych. Aaaa, i wiem, że sam udział w zabawie też nie zawsze gwarantuje, brzydko powiem "zdobycia popularności". Miałam sytuację, że zgłosiłam się na zabawę. Bardzo szybko udało mi się ją ukończyć, choć termin był naprawdę długi. Jednak organizatorka ani razu nie zaglądnęła do mnie z ciekawością jak mi idzie... (dot. posta Wątpliwości)
Tami - U mnie właśnie był taki problem, że prawie nikt nie zaglądał, (statystyki bloggera pokazywały często 0, czasami 5 wyświetleń dziennie... ), już nie wspomnę o komentowaniu! :P Zaproponowanie zabawy to jest myśl i przyznam się myślę ostatnio nad jakąś zabawą, więc może, może... Dziękuję za poprawienie humoru! (dot. posta Wątpliwości)
Piegucha - Nieraz u Ciebie komentowałam, bo uwielbiam Twojego bloga. Wiem, że komentowanie u innych to motor napędzający. Tylko, że mój motor jakoś zawsze się zatrzymywał wraz z moim komentarzem. Dobrze prawisz z rozdawajkami, czasami są bez sensu, lepsza jakaś zabawa SALowa. Mi się wydaje, że moje marudzenie też poskutkowało. Bo teraz zawsze jakiś komentarz się pojawi! No i najważniejsze, fajnie mieć jakąś osobę, na którą zawsze możesz liczyć, że na pewno przeczyta! Ja też takie 2 osóbki mam :) Weryfikacje obrazkowe to zło, nawet o tym nie wiedziałam, że coś takiego u mnie istnieje... W nowym interfejsie bloggera nie ma nawet opcji żeby się tego pozbyć! A, że co jakiś czas mam formatowanego komputra, wszystko wraca a ja o tym ciągle zapominam! (dot. posta Wątpliwości)
Blue-Anna - Bardzo dużo skacze po blogach, czasami jak nie mam co robić to z bloga przeskakuję na innego, poźniej z niego idę do innego... To zależy czy mi się miniaturka spodoba ;p Czasami przeglądam całą listę blogów u kogoś i tak wynajduję nowe ciekawostki. I to wcale nie prawda, że inni robią ładniejsze rzeczy! A jeśli jest ktoś zdolniejszy, dobrze jest się od kogoś uczyć w końcu, co nie? (dot. posta Wątpliwości)
Blue-Anna - Zaczęłam od kotków na huśtawce. Misio musi poczekać.  (dot. posta Króliczek i zgraja mini hafcików)
Tami - Zawsze po burzy pojawi się słońce! Co do pracowania, igła topi mi się w rękach! Ciągle coś majstruję na kanwie! (dot. posta Dziękuję!)
Tami - nieprawdopodobne, że u Ciebie gazetki są tak drogie... I jak tu rozwijać swoje pasje? Ja póki co mogę tylko pozwolić sobie na gazetki z drugiej ręki, bo za jedną aktualną gazetkę, czasami mogę znaleźć 10 starych! Jak się uda oczywiście! (dot. posta Home is where the heart is)
Jagna, Lothluin, Sylwia - Dziękuję za miłe słowa! (dot. posta Home is where the heart is)
MB Vintage - drzewko nadzwyczajnie szybko u mnie rosło! :) Przyjemnie się je wyszywało. ( dot. posta SAL Before Christmas ~2~)
Zmierzch Luny - koniecznie musisz wrócić o tego domku! Warty jest kilku chwil. Bardzo mi się spodobał Twój blog, ponieważ tworzysz całkowicie inne rzeczy, takie magiczne! Super! (dot. posta Home is where the heart is)
Zmierzch Luny - coś pozmieniałam w blogu, może nadal jest mało czytelny - mi tam się podoba! :P Dziękuję za wsparcie :* (dot. posta Wątpliwości)
Zmierzch Luny - Dobrze jest czasami posłuchać czyjeś rady, bo może będąc zaślepiona, mogę uważać, że wszystko jest 'cacy', a w gruncie rzeczy inny uważają inaczej. Zdjęcia czasami ciężko jest zrobić w dzień, zwłaszcza, że wieczorami mam tylko wenę do blogowania! (dot. posta SAL Before Christmas ~2~)
Zmierzch Luny - coś ostatnio mnie wzięło na przyczepianie koralików do obrazków, dodają uroku! :) (dot. posta Mały Ptasio)
Zmierzch Luny - wiem, że jest niesamowity... Ale potrwa jeszcze trochę zanim będzie gotowy. Trochę wstydzę się dodawać zbliżeń Pawi, bo czasami krzyżyki mi nierówno się układają - z resztą ten obraz wygląda najpiękniej z daleka! :D (dot. posta Minął Rok )
Zmierzch Luny - raz udało mi się kupić nowy numer czasopisma kartkowego - bardzo przyjemne dodatki mieli do zaoferowania. Największy wybór magazynów mają w WHSmith'ie. A tak to staram się szperać w sklepikach ze starociami, za grosze.  (dot. posta Powolutku, pomalutku zbliżają się święta i...)
Chranna - Dziękuję za wizytę i miłe słowa! (dot. posta Minął Rok & Mały Ptasio )
Chranna - Tu już odpowiedziałam na Twój komentarz! (dot. posta Home is where the heart is )
Jagna, Tami - szkoda, że nigdzie nie mogę znaleźć tych pingwinków... Bo chętnie bym się za nie wzięła! A tak klops! Dziękuję za wizytę :) (dot. posta Zaczarowane nitki )
Piegucha - Ty to szalona jesteś z tymi Twoimi pracami w każdej gazetce! Ale bardzo dobrze! (dot. posta Zaczarowane nitki )
Sylwia - mam gdzieś w tych gazetkach tego elfa. Wydaje się nawet niczego sobie! :) (dot. posta Zaczarowane nitki )
Jagna, Lothluin, Zmierzch Luny, MB Vintage - dziękuję! :) (dot. posta SAL Before Christmas ~3~)
Magda - hej moje słońce! :) fajnie, że zostawiasz komentarze :* (dot. posta SAL Before Christmas ~3~)
Karolina - też sobie zazdroszczę! :D  (dot. posta Zaczarowane nitki )
Reataa25 - dziękuję za wizytę i za linka do sztalug! Kiedyś na pewno je kupię!  (dot. posta SAL Before Christmas ~3~)
Sylwia, Tami, Anenia, Chranna - dziękuję za gratulacje, choć wyników jeszcze nie mam! hihi ;p  (dot. posta SAL Before Christmas ~4~)
Edyta - Zawsze zastanawiało mnie dlaczego w Polsce nie ma choć jednej dobrej gazetki z wzorami... Czy nas hafciarek jest aż tak mało? (dot. posta Zaczarowane nitki)
Pelasia - dziękuję za wizytę!  (dot. posta SAL Before Christmas ~4~)
Xgalaktyka, Lothuin, Edyta- dziękuję. (dot. posta Niespodzianka)
Stella - lubię swojego bloga, coś pozmieniałam - ale teraz uważam, że nie jest aż tak źle. (dot. posta Wątpliwości )
Tami, Piegucha, Edyta, Sylwia - dziękuję! :) Uwielbiam to miejsce! (dot. posta A może by tak kilka słów o... )
Tami - Bardzo przyjemnie się haftowało to drzewko, szybciutko! Dlatego polecam. (dot. posta SAL Before Christmas ~5~)
Piegucha - na Twój komentarz odpowiedziałam ^^  (dot. posta SAL Before Christmas ~5~)
Jagna, Edyta, Haftyśka, Fagusia, Mysia, Madziorek -  dzięki dziewczyny! (dot. posta SAL Before Christmas ~5~)
Modrak - dziękuję! :) czekam na wyniki! (dot. posta Mały Ptasio )
Jagna, Haftyśka - pewnie, że wesolutki i słodki :P (dot. posta SAL 2012 Minihafciki ~1~)
Edyta - pupę może i ma uroczą ale i tak mnie przeraża! I też uważam, że ten SAL jest rewelacyjny! (dot. posta SAL 2012 Minihafciki ~1~)
Tami - nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiła mi ta kawka! Nie mogę się doczekać aż kolejną wyszyję  :) (dot. posta SAL Kawowy u Tami ~1~)
Haftyśka, Xgalaktyka - już wiem, że ta ramka to będzie moja zmora i koszmar...  (dot. posta SAL Kawowy u Tami ~1~)
Izoldka, Tami, Iskierka, Titania yng Nghymru, Alicja, Haftyśka, Edyta, Magda, Chranna, Arabeska, Sylwia, Mysia, Blue Anna - dziękuję! :) pierwszy pin keep i jestem z niego zadowolona! Planuję kolejne... Oczywiście z projektami Barbary Anna! muszę tylko popracować nad tymi nieszczęsnymi kokardkami... :* :* Buziaki dla Was kochane :D (dot. posta Walentynkowo)
Dendrobium - Tu się zgodzę, duuużo serduszek dziewczyny popełniły! A Amorek w sam raz :p  (dot. posta SAL 2012 Minihafciki ~1~)
Jagna, Haftyśka - dziękuję :) (dot. posta SAL Kawowy u Tami ~2~)
Edyta - druga połówka dziękuję za pochwałę :) (dot. posta SAL Kawowy u Tami ~2~)
Edyta, Haftyśka - zakochałam się w tym kalendarzu... Takie maleństwa są przeurocze! Teraz czekam na marzec! :) (dot. posta Lizzie Kate ~1~)
Iskierka, Magda - buziaki, dziękuję! :) (dot. posta Lizzie Kate ~1~)
Edyta - muszę przyznać, że mam ogrom zabawy przy tym projekcie! :) zwłaszcza, że uwielbiam cykać fotki - to już jestem w swoim żywiole. A i co jest najlepsze, dzięki temu zadaniu dostrzegam rzeczy, które zazwyczaj są dla mnie neutralne, a dla osoby która pierwszy raz odwiedza Aber jest bardzo ważne!  (dot. posta Aberystwyth za mgłą)
Piegucha - oj coś czuję, że i ze mnie się ludzie trochę śmiali, jak widzieli, że robię zdjęcia koszom na śmieci albo ławkom... No ale ktoś to w końcu musi robić! :D Weryfikacja obrazkowa po raz kolejny skasowana... Miałam formatowanego komputra i wszystkie ustawienia bloggera wróciły do domyślnych... Zdjęć oczywiście jak sobie życzysz będzie więcej! (dot. posta Aberystwyth za mgłą)
Xgalaktyka - hehe, nawet nie wiesz jak jestem uzależniona od zapachu kawy :P a te obrazki wręcz ociekają kawowym aromatem! :D (dot. posta SAL Kawowy u Tami ~2~)
Xgalaktyka, Haftyśka - dziękuję za życzonka! ;p Może to co teraz powiem, załamie wszystkich wkoło, ale... tu u mnie w Walii w tym roku ani centymetra śniegu nie widziałam...! Trawy na wzgórzach są zielone 365 dni w roku! To jest coś niesamowitego. Żonkile, krokusy i inne wiosenne kwiatuszki kwitną już dobre 2 tygodnie. Może i tęskni mi się trochę za polskim śniegiem, ale może tylko na 1 dzień!  (dot. posta Aberystwyth za mgłą)
Sylwia - uwielbiam to określenie pomocnika ciasteczko! :D  (dot. posta Aberystwyth za mgłą)
Chranna - bardzo dziękuję za miłe słowa. Na północy Anglii też musi być ładnie. A z Londynem to dobry pomysł na naukę - cudowne miasto, tętniące życiem w każdym zakamarku. Bardzo mnie zaskoczyło, że córka tak się zainteresowała Walią i studiami - jeśli będzie chętna mogę więcej poopowiadać o Aberowym Uniwersytecie :) (dot. posta Aberystwyth za mgłą)
Reala - ale zostałam miło zaskoczona! Pewnie, że możesz sobie wrzucić zdjęcie na tło. Wysłałam w mejlu, zdjęcie nie przerobione - tzn. bez napisu.  (dot. posta Aberystwyth za mgłą)


Ufff.... Dziewczyny! Przebrnęłam przez wszystkie komentarze od Was. Jestem teraz na bieżąco. Niekoniecznie musicie czytać wszystko, bo niezła lektura z tego powstała ;p Powiem szczerze, że jak sobie o tych odpowiedziach myślałam, to wydawało mi się, że będę może miała 30 komentarzy w sumie! Ale okazało się całkiem inaczej... Niecałe 100 komentarzy to pokaźna sumka jak dla mnie ;p Dziękuję Wam, że wspieracie w moich blogowych poczynaniach! :) Do później!

Komentarze

  1. Nie no jestem pod wrażeniem Twojej sumienności i zaparcia. Wysiadłabym już po trzech odpowiedziach a Ty ich udzieliłaś całe mnóstwo. Tym bardziej dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Pa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak już tak udzielasz odpowiedzi na wszelakie pytanka, to ja mam jeszcze jedno. Całkowicie poważnie pytam: jaki kolor (kolory) lubisz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz