Krótko

Dzisiaj będzie krótko, bo nic w świecie robótkowym się nie dzieje! Przyjechałam sobie na odpoczynek do Polski i za bardzo z krzyżykami nie szaleję - coś gdzieś tam przybywa. Ale dopiero w niedziele powiem i pokażę więcej. Dzisiaj za to szybciutko pochwalę się zakupami :P 

  
Kupiłam dwa kawałki kanwy, beżową i żółciutka! :) No i brakujące mulinki do tajemniczego projektu. Do woreczka dorzuciłam też 3 wstążeczki - moim cichym planem i marzeniem jest zrobić może jeszcze niejednego pinkeepa... 
Zszokowała mnie cena muliny DMC! Jak to możliwe, że jeden motek kosztuje 2,90zł... Czy to sklep taką marżę sobie narzuca, czy tak podatki na mulinę poleciały w górę...   

Dziewczyny dziękuję za miłe słowa i wizytę! :) Kilka z Was próbowało odgadnąć co za stworzenie, obiekt może się kryć za tymi kolorami... Otóż, niestety muszę Was zmartwić - nie jest to małpa - mam okropny wstręt  do tych zwierzaków... Wszystkie misie, ptaszki, kotki, pieski, robaczki, świnki.... kocham ale MAŁP nienawidzę :D  
Miłego wieczoru :*

Komentarze

  1. Ja też lubię zakupy w pasmanterii :)Twój tajemniczy projekt będzie miał śliczne kolorki :) A co do ceny.. owszem, takie są w naszych pasmanteriach, niestety. Pewnie dlatego nadal lwia część hafciarek wybiera mimo wszystko Ariadnę. Choć i ta powoli cenowo dogania DMC :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hafciarskie zakupy:) A jeśli chodzi o mulinę DMC to 2,90zł to najtańsza w mojej okolicy, spotkałam się i z taką co kosztuje 3,50.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zakupy! gdybym miała worek pieniędzy... ech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy zawsze cieszą :-)
    co do ceny DMC to u mnie 2,70 na wschodzie - ceny jak z kosmosu niestety
    ciekawa jestem co też wykombinowałaś z tym tajemniczym projektem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy :) Przestałam kupować muliny w pasmanteriach, teraz króluje Internet. W Olsztynie również ceny są kosmiczne Ariadna - 1,80 a DMC grubo ponad 3 złote.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam takie zakupy. Zwłaszcza tej kanwy zazdroszczę;) Ceny?? Cóż u mnie podobnie ... źle
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz