Dla Krawcowej

Czego krawcowa w swoim zakładzie krawieckim potrzebuje najbardziej? Maszyny do szycia? Nici? Igieł? Ja myślę, że tego wszystkiego i jeszcze więcej! 
Pokazuję Wam dzisiaj prezent dla Cioci Krawcowej do swojego zakładu. Była w szoku, tak to określiła, więc myślę, że się spodobało! :) 


Hafcik pochodzi z książki: Mon atelier. Perles et point de croix. 
Tkanina to len, kolory dobierałam sama, troszkę zmodyfikowałam wzór, no i koniecznie użyłam koralików. Chyba zakochałam się w hafcikach z perełekami... :) Wykończyłam jako pinkeep, zawieszka. 











Dziękuję za miłe słowa pod moją książeczką na igły. Oby żadna mi się teraz nie zapodziała :D

Buziaki! :)

Komentarze

  1. Wspaniała praca i prezent! Ciocia na pewno doceni to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę krótko: rewelacja! Ja się wcale nie dziwię, że ciocia w szoku, taki cudny prezent... Perfekcyjne wykonanie.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wykonanie :) dopracowane w każdym detalu.ciocia z pewnością zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent! piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny hafcik, zwłaszcza maszyna do szycia mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany te koralikowe wykończenia wyglądają obłędnie...wyższa szkoła już...szczególnie uroczy jest ten słoiczek z koralikami :):) mi szczena opadła...więc pewnie obdarowanej krawcowej tym bardziej :D cudny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie próbowałam koralików ale po Twoich wyczynach zaczynam nabierać ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Wspaniała praca. Bardzo lubię francuskie wzory. Koraliki pięknie wzbogaciły haft.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent . Haft cudowny, perfekcyjnie wykonany i jeszcze koraliki które tez lubię;)
    Świetna zawieszka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, ale piękny haft. Naprawdę! Podoba mi się to, że powstał na lnie, bo te kolory idealnie do niego pasują. I te detale- główki szpileczek.. :) Majstersztyk.
    P.S. Poprzedni komentarz usunęłam bo mi jakieś literówki pomieszały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Wielkim WRAŻENIEM prześliczna zawieszka, a haft - doskonały

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna zawieszka super to zrobiłaś Asiu, a rzeczywiście koraliki dodają urokuja to też zauwazyłam ostatnio przy ozdabianiu słoika tusalowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O raju! Jaki on piękny! Reakcja ciotki całkowicie uzasadniona. Sama nie mogę wyjść z podziwu nad urodą tego haftu. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się twoja wersja z karlikami. Można patrzeć godzinami i się człowiek nie znudzi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hafcik i te koraliki!!!CUDEŃKO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten obrazeczek, a ja dodatkowo uwielbiam ,,szyciowe" motywy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne! Śliczny wzór, wspaniałe wykonanie. Prezent pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz