Wakacyjne drinki ~3~

Moje drogie! Dzisiaj czeka Was dalsza część rozpijania! Po tych drinkach planowanie wakacji pod palmą macie gwarantowane. Ja to już nawet zaczęłam pakować sprzęt plażowy i letnie, wieczorowe kiecki :D  
Do rzeczy: 


Wzorek: Shake it up, z Cross Stitchera 274
drinki: Martini, Blood Mary i Daiquiri
haftowany na papierze perforowanym
kolory dobierałam sama, 
do tego filc, taśma-magnes




 
Ale pychotka! :D Haftowane wyglądają kusząco, ciekawe jak smakują w rzeczywistości?! Może przyda się książka z przepisami koktajlowymi... :D Uwielbiam na nie spoglądać, za dużo radochy dają! :) Nie mogę doczekać się swojej lodówki! 

Moje kochane! Co ja bym bez  Was zrobiła? Bardzo dziękuję za komentarze! :) Wielki buziol dla Was! Aż tęskni mi się do Pawi! Ale dopiero jutro mogę do nich zajrzeć... Dałyście mi masę porządnej motywacji! W sumie po dwóch tygodniach (kurcze, mam zaległości w blogowaniu), mogę powiedzieć, że sposób weekendowy się sprawdza, bo tylko czekam piątku, żeby chwycić za zielenie i brązy i postawić kilka krzyżyków więcej... Nawet próbowałam się powstrzymywać przed robótką w środku tygodnia! Ale moje 'maluchy' czekają! Lista sama się nie skurczy :D Wręcz przeciwnie, sama urośnie... Nadprogramowo ciągle pojawiają się też inne hafciki! Głowa pęka od pomysłów :)     

Eliszka8 - wzorek dostałam od blogerki, która go skończyła... A ja widząc gotowe pawie zaniemówiłam... To było już 4 lata temu... 
Iskierka - A widzisz! Lubię zaskakiwać :D 

Miłego dzionka!

Komentarze

  1. Świetne te drinki, od razu wakacyjnie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drinki

    ps. Dobrze ze zaskakujesz pozytywnie :) Ale ogromne wrażenie na mnie wywarła praca z pawiami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet drinków. Rewelacyjnie będą prezentowały się na lodówce .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie, aż się wakacyjnie rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie znowu impreza :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już pasuję bo po alkoholu krzywe krzyżyki mi wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wykształcenia inżynier budownictwa ,z zamiłowania hafciarka.
    Zawsze z zachwytem spoglądam na ręcznie robione przedmioty i dekoracje .
    Zapraszam Cię na mój blog http://malinowaigla.blogspot.com/
    Proszę o obserwowanie ,komentowanie i zaglądanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi się coraz smaczniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalejesz z tymi drinkami :) Świetnie dobierałaś kolorki. Drinki wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowite te drineczki!! Ojjj spróbowałam bym sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj superowe drineczki ciekawe jaki masz kolejny pomysł ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja też będę sobie drinkować ;) Tylko przeznaczenie hafcików będzie inne, niż Twoje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz