Odliczaj z Zimną ~0~

Rajuśku! Jak ten czas leci!
Dzisiaj pościk niestety będzie króciutki, za dużo zajęć na głowie - oj moje wakacje w Polsce zawsze tak wyglądają, aż ciężko złapać oddech na robótki :D 

Moje Kochane! Dotarłyśmy do końca naszego wspólnego haftowania! Mam nadzieję, że moja zabawa w odliczanie przypadła Wam do gustu! Byłam szczęśliwa oglądając Wasze Ptaszorki, każdy inny, każdy wesoły i każdy wywołujący masę uśmiechu. Mój ostatni egzotyczny Ptaszek już nie będzie odliczał, z całą zgrają na podziękowanie zaćwierkają Wam różową piosenkę! :D 





Dzięki tym słodziakom, poznałam kilka miłych dziewczyn i nowych ciekawych blogów - z czego jestem baaardzo szczęśliwa! Chciałabym też bardzo podziękować Iwonie, bo to dzięki niej pomysł wspólnego haftowania wpadł do głowy! Cieszę się, że zechciałyście do mnie dołączyć, cieszę się również z dopingu, wizyt i komentowania! To odliczanie było dla mnie bardzo wyjątkowe, a Wy wzięłyście w nim udział i macie u mnie ogromne miejsce w serduchu! :) Jak już się ogarnę i zwolnię troszkę, postaram się zorganizować coś równie ciekawego! :) Dziękuję! 
P.S. Jak dopcham się wieczorkiem do komputera, stworzę wspólną galerię naszych Ptaszków! 

A tu Ptaszorek Kasi z ostatniego tygodnia, w czasie przygotowywania posta jeszcze go nie miałam, więc pokazuję teraz! :) 


I ten dzisiejszy! :D 



Dziękuję Wam za cudowne komentarze! Z pudłem łażę teraz wszędzie, tam gdzie haftuję! :D Jesteśmy nierozłączni. Buziaki :* :*

Komentarze

  1. Pięknie wyglądają wszystkie razem 😊 ja niestety utknęłam na trzecim i nie zanosi się bym przed końcem czerwca się za nie zabrała - sesja pochłania całą moją energię... 😿

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt! Cudowny hafcik i wielka radość z ukończenia :) A teraz można rozpocząć nową pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te ptaszki, aż mi szkoda że przez moje zmiany życiowe i brak czasu z nimi związany nie mogłam haftować razem z Wami, ale może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wesoły nieSAL.
    Choć u mnie dopiero połowa pracy to na pewno nadrobię. Zwłaszcza widząc Wasze cudne ptaszory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspólne haftowanie, za wspólną zabawę:)
    Mi został już tylko ostatni ptaszorek do wyhaftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że mogłam pomóc bo sama bawiłam się świetnie! Dziękuję za zabawę i lecę wstawiać swoje ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te ptaszki :) mnie mimo opóźnienia udało się skończyć w terminie i jestem z tego bardzo zadowolona pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie prezentują się te ptaszorki! ;-) LOOOVE! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne gromadka w komplecie. Niestety nie mogłam brać udziału w zabawie ale z przyjemnością oglądałam galerie dziewczyn z kolejnymi ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy patrzę na Twoje kolorowe pace to coraz poważniej myślę o nauce krzyżykowania :) Piękne to stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne stadko ptaszorów :)) Aż z żalem spoglądam na kanwę kombinując gdzie by upchać kolejne, niestety bezskutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszory są cudownaśne i tak Ci ich pozazdrościłam, że jak tylko biały len zakupię biorę sie do roboty. Mojemu synkowi bardzo sie ferajna spodobała i stwierdził, że nawet nie będą na ścianie obciachowo wyglądały. Więc chciał, nie chciał muszę brać się do roboty.
    Pudła marzeń Ci zazdraszczam więc przemilczę je bo jeszcze Ci zaginie gdzieś w akcji, hihi.
    Czekam na Twój nowy pomysł i może wezmę w nim udział?!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko i udanego pobytu w Polsce Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wszystkie! Jeszcze raz dziękuję za wspólne krzyżykowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za papużki, były miłą zapowiedzią dobrego(już za mną -pomyślnie wszystko przebiegło) oraz miej dobrego(ale może i w końcu potrzebnego?może organizm już od dawna potrzebował przeglądu)...
    Pozdrawiam cieplutko! Buziaczki- a pudła pozazdrościłam i teraz przytulam sobie koraliczki:) hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, kolorowe ptaszorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. weselej na świecie dzięki tym kolorkom!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje wczoraj skończone!!!! Zaraz je pokażę u siebie!!!! Uściski Kochana Dziewczyno za zabawę i ptaszory, które zawsze mi Ciebie przypomną!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj
    Na Twój blog ściągnęły mnie ptaszorki, są cudne !!!
    Wiem, że już po zabawie ale czy mogłabym prosić o wzorek tych kolorowych ptaszków ? Chciałabym je sobie wyhaftować .
    mikr13@wp.pl
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ekipa:)W mojej niestety 2 jeszcze brakuje, ale myślę, że szybko nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz