Sampler ~Venus~

Kuku! Jest tam ktoś?!?! Oj chyba już przepadłam w zapomnienie, tak mało mnie widać w robótkowym wirtualnym światku. 

Na tego posta zabierałam się jak sójka za morze, jakoś weny albo czasu brakowało!! :D  

Wspominałam Wam już, że moje hafciki zawsze mają masę ciekawych historyjek, z tym maleństwem też coś się działo! 
Hafcik powstał na prośbę mojej cioteczki-krawcowej - zawieszka "Zakład Krawiecki u Eli" zrobiła ogromny szał. Siostra cioci prowadzi salon sukien ślubnych, ma też piękną biżuterię i przeróżne inne weselne bajery. Tak jej się spodobał krawiecki samplerek, że cioteczka zamówiła u mnie coś podobnego, jednak w tematyce weselnej i z napisem Venus. Ciężko mi było znaleźć idealny wzorek, bo ślubne hafciki to młode pary, a nie samplery z sukienkami... Ostatecznie trafiłam na projekt od SODY. Nawet szybciutko powstał, a z efektu zawieszki jestem bardzo zadowolona. 


Haft: Wedding Sampler od SODA 
kolory nici: dobierałam sama 
haftowany na: lnie nieznanego pochodzenia :D 
dodatki: nici metalizowane, koraliki, wstążka


















Na tym hafcikowych historii nie koniec! W dniu ukończenia samplerka, Coricamo ogłosiło fejsbukowy konkurs LOVE o tematyce ślubnej. Początkowo chciałam "surowy" hafcik spakować do walizki i skończyć go w domku - żeby mniej miejsca mi zabierał, no ale jak zobaczyłam zabawę od razu zabrałam się za wykańczanie.
Swoją pracę zgłosiłam do konkursu i teraz mam do Was mały romans :D Wiem, że część z Was już zagłosowała na mój projekt, za co baaaaardzo Wam dziękuję! :* Potrzebuję jeszcze więcej kciuków! 

TUTAJ  linkuję Wam moją pracę :) Będę bardzo wdzięczna za każdego lajka!! 



Za milutkie komentarze Wam bardzo dziękuję! Co ja bym bez Was zrobiła?  Buziaki :*:*

Komentarze

  1. Śliczna zawieszka, tak drobniutko wyszywałaś .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, a te drobniutkie detale bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna zawieszka :) Już dawno ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sampler jest prześliczny! :) I haft, i te koraliki... No cudo, po prostu!:) Bardzo żałuję, że nie mogę zagłosować... Nie mam konta na Facebooku. Ale trzymam kciuki z całych sił za zwycięstwo.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy :) i "lubimy"
    Śliczna zawieszka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft śliczny, super dobrałaś wzór do zamówienia :)
    Na FB nie polubię :P ....bo już polubiłam wcześniej ;)
    Trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, że jesteśmy i zaglądamy :) hafcik super

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Zagłosowałam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny romantyczny samplerek :) Zagłosowałam już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zawieszka :) Faktycznie trudno znaleźć ciekawe hafciki związane z tematyką ślubną, ja teraz poszukuję ciekawych wzrów pamiątek, ale jakoś nie mogę znaleźć nic, co by mnie zachwyciło :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna tematyczna i romantyczna zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tematyka weselna jakoś mi nie leży ale muszę przyznać że ten sampler wyszedł Ci prześlicznie :) zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ;) też biorę udział w tym konkursie :) Hafcik jest świetny, więc lajknę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam tamten sampler w krawieckiej tematyce. Bardzo mi się podobał! Poza tym to naprawdę świetna dekoracja.
    Tu widzę kontynuację dzieła w innym temacie. Sampler wyszedł rewelacyjnie! Świetnie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem. Ciekawe jakie będzie kolejne?
    Ps. głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zadowolenie bardzo słuszne, samplerek słodziak!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Puk, puk - to ja! ;) Staram się do Ciebie regularnie zaglądać, tylko mój zwierzyniec nie bardzo mi pozwala :) Właśnie w tej chwili Tygrysek włazi mi na klawiaturę domagając się pieszczot... Samplerek wyszedł bardzo ładny, zawsze podziwiam Twoją zdolność dobierania kolorów do hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauroczył mnie Twój hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny projekt,a wzory SODY również mi się podobają. Ciocia pewnie zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) muszę się w końcu nauczyć hafu krzyżykiem. Super prace powstają tą techniką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy samplerek:) Piękne wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie !!! Wzór świetny a wykonanie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz