Zwiedzamy z Zimną ~5~

Heeejo Kochane moje! Co u Was słychać? U mnie pomimo robótkowej niemocy pełnia szczęścia. Zgadnijcie dlaczego?! 

Moja kochana Mamcia z Edkiem zawitają do nas do Bordo na święta! To będzie najwspanialsza Gwiazdka jaką mogę sobie wyobrazić - już odliczam i skacze z radości, szukam też pomysłów na francusko-polskie smakołyki, no i oczywiście na prezenciki. 

Dlatego też... dzisiejsze zwiedzanie będzie w temacie świątecznym :) Pokaże Wam jak udekorowane jest centrum miasta i witryny butików. Kto nie lubi tych cudnych światełek? Ah... I zapraszam Was też na maleńki spacer po jarmarku - w tym roku jakiś taki ubogi i troszkę "chiński"...

Zaczynamy więc od jarmarku! Udało mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć - na szczęście nie było masy ludzi, w weekendy jest troszkę inaczej :D 
Zapraszam! 





Kasztany z grilla! <3  





Dlaczego boćki przy budce z jedzonkiem i grzanym winem?!! 








Ah ta czekolada... :) 










Miłego wieczorku! Dziękuję za każde miłe słowo! 

A dlaczego Kopciuszek to dla Was duch?! :D Czyżby dlatego, że ma kieckę i buciki a nóżek jej brakuje?! :p

AsiaB - kochana jesteś, że taaaak daleko z komentarzami zaszalałaś :) 

Buziole. 

Komentarze

  1. Matko jak tam ślicznie, bardzo Mi się podobała wycieczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana - ale będziesz miała cudowne święta. Ciesz się nimi i pamiętaj je jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone choinki na czerwonym dywanie, mega! Najbardziej podoba mi sie to "nieudane" rozmazane zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię świąteczne jarmarki,zdjęcia magiczne...a święta będziesz miała cudowne z rodzinką

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje :) Dziękuję za wycieczkę, pora się wybrać na miejscowy jarmark ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och! Jak pięknie! :) I można sobie zafundować suknię królowej śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię oglądać świąteczne światełka. Szkoda,że śniegu nie ma ,byłoby jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, czuć w nich klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero dotarłam do tych zdjęć - ależ ci zazdroszczę, że możesz tam być. Jest cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak daleko, bo takie straszne zaległości...Kurcze...super te pościki:) Przepiękne miejsca...normalnie zapiera dech...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz