Króliczki Bebunni ~1~ & Cross Stitch Collection SAL ~6~

Coś mi się wydaje, że do tej pory mój blog nie poznał takiego strasznego i pustego miesiąca... Dwa posty w czerwcu - to jakiś kiepski żart :( Co poradzić, jak w głowie przez ostatnie tygodnie to tylko widziałam słoneczko, piknikowanie, plażowanie i rowerowanie? :D Wiem, wiem... już to sto razy powtarzałam, że czas spiąć tyłek i też trochę czasu na blogasie spędzić.... Ale wiecie co? to będzie ostatni raz! 

Kolejny hafcik z postanowień tegorocznych mogę spokojnie odhaczyć. Chyba każdy zna te słodziaki, wielką furorę zrobiły w świecie krzyżykowym! Mowa o Króliczkach Bebunni.    


Haft: Bebunni - Pamper yourself,
haftowany na polskiej aidzie 16 ct,
kolory dobierałam sama.


Zdjęcia zostały zrobione na potrzebę SALu z CSC, tło to tył ramki obrazka Woodland Folks - I Heart You. W ten sposób chcę wykończyć całą serię Króliczków - wypukły hafcik naklejony na "rameczkę-tło". U mnie jak zwykle coś musi być w 3D. Finał jeszcze chwilkę potrwa, jestem w trakcie poszukiwań ciekawej tkaniny i haftowania reszty tej słodkiej gromadki. 


 


Za super komentarze bardzo Wam dziękuję. Buziole! 

Jutro z Benjim ruszamy na wielką przygodę! Nad ocean, rowerem, pod namioty! Po 60 km (albo więcej) w jedną stronę chyba na tyłek przez tydzień nie klapnę! Będzie fotorelacja jak tylko przeżyjemy :)   

Komentarze

  1. Króliś super,
    czekam na fotorelację z wyprawy.
    U mnie też pustawo na blogu - remont i przeprowadzka trwa w nieskończoność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Bebuni :)
    Życzę udanej wyprawy i czekam na wieści z frontu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziak w kąpieli! :) Szerokości życzę, oby pogoda dopisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Bebunni są urocze, a Twój w wannie jest cudny :) Miłej wyprawy a tyłeczek najwyżej w ocenie wymoczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczek jest przesłodki! Cudo!
    Świetne wykorzystanie haftu!
    Udanej wyprawy!!! Mnie już tyłek boli na samą myśl o takiej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten Bebunni :) Udanej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te królisie. Podoba mi się Twój pomysł z 3D. Przyjemnej wycieczki bez bólu ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach króliczki są obłędne! :D Bardzo ciekawy pomysł na wykończenie, już nie mogę się doczekać aż pokażesz całą gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczek prześliczny i bardzo słodki. Zazdroszczę takiej wyprawy, uwielbiam jeździć na rowerze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda królik w tej wersji 3D, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest:) Idealnie dobierasz kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde śliczne wzorki można u ciebie zobaczyc. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz