Twórcze Inspiracje 6/2015

Ja to chyba mam już zwyczaj bycia ostatnią... No taka ciamajda jestem, że ciągle coś odwlekam... A to wszystko przez pewien projekt nad którym teraz pracuję, nie mogę się oderwać. 

Dzisiaj będzie o Twórczych Inspiracjach 6/2015. Youtubowy przegląd:


Zaczynamy:


Okładka spoczko! Kilka projektów z gazetki zaprezentowanych razem zachęca do zaglądnięcia do wnętrza. We wcześniejszym numerze pod każdą techniką znajdował tytuł/opis - troszkę zbędne. Teraz jest lepiej - wszystko w ładnej tonacji, czytelne. 


Nie wiem czemu, ale po przeglądnięciu gazetki miałam ochotę zmienić jej tytuł z Twórczych na Bombkowe Inspiracje. No troszkę przegięli z ilością świątecznych bombek. Projekty na ozdoby choinkowe są śliczne i w ogóle, ale kurczaczki, nie sto kursów w jednej gazetce. Osobiście, nie przepadam za tego typu ozdobami, na choince nie potrzebuję chaosu :D 



Krzyżyków mało, ale renifer jest MEGA :D 



Plus za to, że gazetka nie jest 100% świąteczna. Zima i Sylwester to też mogą być inspiracją.  Wiecie czego mi jeszcze brakuje? Skarpet świątecznych, dekoracji stołu, może ciekawych wzorów krzyżykowych na kubkowe ocieplacze, dekorowania prezentów.... Można tak wymieniać i wymieniać! 



Te strony gazetki chyba każdego zadowolą! Już raz wspominałam, galeria czytelników, reklama blogasów, artykuły, wydarzenia, konkursy - super! 


Sekcja reklam produktów sklepu Coricamo też się polepszyła, oby tak dalej. 



Dla osób, które przepadają za świątecznymi projektami gazetka przypadnie do gustu, niestety numer nie dla mnie. 

Chciałabym podziękować Coricamo za możliwość zrecenzowania Twórczych Inspiracji.


Buziaki! 

Komentarze

  1. No to prawda - dużo trochę tych bombkowych inspiracji, a przecież jak piszesz, nie tylko bombki istnieją. Chociaż osobiście zakochałam się w tych bombkach robionych metodą kanzashi i przymierzam się do nich jako do prezentów świątecznych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam gazetkę...mnie szczególnie podobają się bombki z ludowymi wzorami :)
    Fajna gazetka i sporo inspiracji :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na stronę sklepu z rękodziełem :) www.facebook.com/faktoria.rekodzielnika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz